POLITICA DE RETURNARE
Un Client care este Consumator care a încheiat un Acord de vânzare la distanță se poate retrage din acesta în termen de 14 zile fără a furniza un motiv prin transmiterea unei declarații relevante către Vânzător. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteți o declarație înainte de expirarea acesteia.Declarația poate fi depusă pe formularul, al cărui model este atașat la Legea privind drepturile consumatorilor din 30 mai 2014. În cazul retragerii din contract, costul livrării bunurilor returnate va fi suportat de client.
În cazul retragerii din contract pentru bunuri precum: Cutii de acoperiș, scaune de protecție și alte mărfuri de dimensiuni mari, acestea nu pot fi trimise înapoi prin colet poștal obișnuit din cauza dimensiunii lor. Prin urmare, costul de returnare a mărfurilor va fi mai mare decât taxele poștale obișnuite. Adresa pentru returnarea returnărilor este în concordanță cu detaliile companiei.
Declarația de retragere din contract trebuie să conțină: - datele vânzătorului - detaliile cumpărătorului (autentificare allegro, adresa de telefon) - data încheierii contractului - data primirii - numărul/numerele licitației alegro. - informatii despre retur (eu, subsemnatul, informez prin prezenta despre retragerea mea din contractul de vanzare a urmatoarelor articole)
OlzaLogistic - PPHU Tomas
Matei Corvin 48
410142 Oradea